مرحبا بكم فى منتدى التعاون
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بكم فى منتدى التعاون

منتدى المعهد العالى للدراسات التعاونية والادارية بالمنيرة

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

حمل نتيجة المعهد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
خالد GAME OVER
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ
خالد GAME OVER

البلد : مصرى اكيد باين من الشكل يعنى
الوظيفة : المعهد العالى للدراسات التعاونية والادارية_لفرقة التالتة

حمل نتيجة المعهد Empty
مُساهمةموضوع: حمل نتيجة المعهد   حمل نتيجة المعهد I_icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 11:14 am

انا جبت نتيجة المعهد ونزلتها بحمدالله على الموقع بتاعى وانشاء الله ربنا يدينا طولت العمر وانزلهالكم كل سنة علية لو ى مشاكل او طلبات لاى حاجة فى الموقع بتاعى ياريت تراسلونى هنا او فى الموقع بتاعى ويارب اكون عرفت فعلا اخدمكم وعرفت ارضى الاعضاء اللى فى الموقع دة اللى دخلوا عندى وشافوا نتيجتهم ....وشكرا خالد مدير موقع www.khaled-gamal.yoo7.com
خالد GAME OVER
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ
خالد GAME OVER

حمل نتيجة المعهد Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمل نتيجة المعهد   حمل نتيجة المعهد I_icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 11:18 am

اة صحيح نسيت ياريت كمان يا جماعة تحولوا القاعدة بتاعتكم دية عندى فى الموقع على الاقل الموقع بتاعى حقيقى ونزلت علية حاجات كتيرة اوى ومش مهجور زى الموقع دة انا مستنيكم عندى علشان تنوروا موقعى وتساعدونى كمان فى ادارتة .....شكرا
Black Hawk
عضو جــــامـد
عضو جــــامـد
Black Hawk

حمل نتيجة المعهد Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمل نتيجة المعهد   حمل نتيجة المعهد I_icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 11:24 am

ياعم خالد هنروح معاك بس غير خلفيه الموقع وخليها بيضاء فى ايى لون يعنى الباك جروند يبقى ابيض فى اى لون علشان البلاك وحش ومش شايفين حاجه وعايزين كمان اقسام لمعهد التعاون تكون ظاهره بره قسم لكل فرقه وقسم عام لمعهد التعاون وقسم لتعارف طلبه التعاون......

بص ياعم خالد الموقع الى احنا فيه ده محتوياته ظاهره على مواقع البحث فسهل الوصول اليه خاصة اذا كنت بتور على حاجه تخص معهد التعاون غير الموقع بتاعك الى هو موقع عام......

ياريت تكون فهمت قصدى.....
خالد GAME OVER
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ
خالد GAME OVER

حمل نتيجة المعهد Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمل نتيجة المعهد   حمل نتيجة المعهد I_icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 9:42 am

ماهو اكيد اى حد هيخش على الموقع دة يا بلاك هوك هيحول عندى لان اصلا كل اللى بيخش بيكون عاوز النتيجة وانا اللى بنزل النتيجة وبالنسبة للتقسيمات وللخلفية مقدور عليها بس شارك انت فى الموقع بتاعى مشاركات فعالة وحتى اكتبلى رايك دة فى المقتحات والشكاوى عندى بس وانا اعملك كل اللى انت عاوزة انت تؤمر بس اصل بصراحة خسارة ان احنا نضيع تعبنا على الموقع دة ...................ياريت فعلا يا بلاك هوك تنوى تساعدنى فى الموقع بتاعى محتاجلكم يا تعاونيين اقفوا جنب اخوكم
خالد GAME OVER
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ
خالد GAME OVER

حمل نتيجة المعهد Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمل نتيجة المعهد   حمل نتيجة المعهد I_icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 9:44 am

اة صحيح تصوروا ان الصورة اللى انا حاتطها دية ل واحدة معانا فى المعهد بس ركزوا انتم واكيد هتعرفوها واكيد شوفتوها قبل كدة
Black Hawk
عضو جــــامـد
عضو جــــامـد
Black Hawk

حمل نتيجة المعهد Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمل نتيجة المعهد   حمل نتيجة المعهد I_icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 10:15 am

بالنسبه للصورة انا حاسس فعلا انها واحده من عندنا فى المعهد لانى شوفت الشكل ده قبل كده I AM SURE....

وياعم هنشارك معاك فى منتداك بس خلى القسم بتاع معهد التعاون اول حاجه فى المنتدى وخلى فيه اقسام للفرق زى الاقسام الى هنا فى المنتدى ده.....

ياعم انت بادر بس وهعتبرها حسن نيه وهشترك معاك بس اهم حاجه يبقى المنتدى بيتكلم عن معهد التعاون لانى بصراحه مش هشارك فى منتدى عام بيتكلم عن كل حاجه واى حاجه
وياريت لو تغير اسم المنتدى وخليه اسمه منتدى التعاون وياعم اذا كان على اسمك اكيد الكل هيعرف انك الادمن وان خالد هو صاحب السيت ودى ياعم طلباتى لو نفذتها انا معاك طبعا....

متضيقش منى بس انا فعلا مش هشارك فى منتدى يكون منتدى عام......

حمل نتيجة المعهد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-