مرحبا بكم فى منتدى التعاون
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بكم فى منتدى التعاون

منتدى المعهد العالى للدراسات التعاونية والادارية بالمنيرة

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

خاص بمنتدى الاخ خالد game over

tona
Black Hawk
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Black Hawk
عضو جــــامـد
عضو جــــامـد
Black Hawk

خاص بمنتدى الاخ خالد game over Empty
مُساهمةموضوع: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 10:26 am

منتدى خالد game over:-

http://www.khaled-gamal.yoo7.com/

ياعم خالد ادينى اهو بطلب منك فى منتداك انك تغيره تغيير جذرى......
المطالب:-
1-تغيير اسم المنتدى ليصبح منتدى معهد التعاون للدراسات التعاونية والادارية (طبعا انت الادمن وصاحب السيت والكل هيعرف كده فأسمك محفوظ)

2- تغيير مكان القسم الخاص بمعهد التعاون ووضعه فى مقدمه المنتدى فى اعلى صفحه المنتدى ليكون ظاهر للجميع

3-تغيير الخلفية السوداء يعنى تغيير استيل المنتدى ليكون اكثر وضوحا وسهولة فى التعامل

4-حذف الاقسام الى ملهاش لازمه (ياعم خالد المنتدى بتاعك بيتكلم عن كل حاجه واى حاجه وبعدين من الاخر مفيش اعضاء هتجيلك علشان خاطر الكلام ده يأخى فى منتديات متخصصة واجمد واحسن بكتير)
من الاخر الاعضاء هيجو هنا علشان معهد التعاون وان السيت ده هيبقى بتاع معهد التعاون......

ياريت تكون فهمت قصدى وعرفت انا عايز اقلك ايه..........
tona
عضو جــــامـد
عضو جــــامـد

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 2:09 pm

صح وانا موافقاك فى الرأى
Smile
ثم ايه لزوم الجماجم الى على الخلفيه دى يعنى؟ هو قاصد يرعبنا وخلاص pale
والمنتدى مش عليه ناس كتير مشفتش فى غير نور والبرنس بس وكفايه اللى البرنس عامله فينا هنا كمان هنروحله هناك برجلينا No
والصراحه بقى انا بخاف من افلام الرعب والجماجم والحاجات دى ومش هروح هناك الا لما يبقى منتدى ميخوفش pale
ثم ايه صورة شيرين اللى اول ما افتح الاقيها دى ايه علاقة شيرين بالمنتدى؟ Neutral
Black Hawk
عضو جــــامـد
عضو جــــامـد
Black Hawk

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 9:48 am

tona كتب:
صح وانا موافقاك فى الرأى
ثم ايه صورة شيرين اللى اول ما افتح الاقيها دى ايه علاقة شيرين بالمنتدى؟ Neutral

المنتدى بتاع خالد ملوش دعوة بالمعهد خالص ده منتدى معمول للدوافع الذاتية الداخليه الشخصية لخالد علشان يشبع بيه احتياجاته الداخليه....
Laughing Laughing tongue Laughing Laughing
نورهان
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ
نورهان

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 9:58 am

يا جماعة انا روحت الموقع بتاع خالد دة اللى نتم بتتكلموا علية وواحد اسمة بلاك هوك هوا اللى قالى واشتركت فية بس متبعتتليش رسالة التنشيط ومشعارفة ادخل علي النتيجة خالص
خالد GAME OVER
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ
خالد GAME OVER

البلد : مصرى اكيد باين من الشكل يعنى
الوظيفة : المعهد العالى للدراسات التعاونية والادارية_لفرقة التالتة

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 10:00 am

بزمتك انتى فى حد يتكلم على حد يقول خالد دة طيب حتى كنتى اطلبى الطلب بتاعك كويس بطريقة شيك يعنى
خالد GAME OVER
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ
خالد GAME OVER

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 10:03 am

وبعدين اية يا بلاك هوك اللى انت كاتبة دة اية اطماعة ورغباتة الشخصية دية دا انتا كنت عامل زى اللى بيتكلموا فى التلفزيون ياجدع دا انت اتكلمت احسن من وزير التخطيط ياعم بزمتك انت لما طلبت منى طلب فى موقعى مش رديت عليك كويس وباحترام جدا وخليتة قيد التنفيذ لية بتتكلم عليا كدة
Black Hawk
عضو جــــامـد
عضو جــــامـد
Black Hawk

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 10:37 am

خالد GAME OVER كتب:
وبعدين اية يا بلاك هوك اللى انت كاتبة دة اية اطماعة ورغباتة الشخصية دية دا انتا كنت عامل زى اللى بيتكلموا فى التلفزيون ياجدع دا انت اتكلمت احسن من وزير التخطيط ياعم بزمتك انت لما طلبت منى طلب فى موقعى مش رديت عليك كويس وباحترام جدا وخليتة قيد التنفيذ لية بتتكلم عليا كدة
ياض ياخالد ياض ده انا بهظر معاك ياحبى.....

وبعدين شوف البنت الى اسمها نورهان عايزة ايه وشوف موضوع رسالة التفعيل....

وانا بقولها تشترك من جديد بايمل تانى او تشوف رساله التفعيل فى mail junk

ياما تكتب رقم جلوسها واسمها وانا اجيبلها النتيجة.....
tona
عضو جــــامـد
عضو جــــامـد

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 12:10 pm

بصى يا اخت نورهان بعد تجربه شخصيه جداُ منى study
احب اقولك روحى هاتيها من المعهد والله احسنلك
ولو مش مصدقانى ادخلى وسجلى نفسك وشوفيها
بس انا بقولك اهو قد اعزر من انذر scratch
خالد GAME OVER
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ
خالد GAME OVER

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 12:55 pm

يا اخ بلاك هوك انا شايفك بتقولى ياض ياخالد فالسؤال وبكل ادب واحترام منى انت مثلا صاحبى علشان تقولى ياض اومثلا احنا متربيين مع بعض او ليك هزار معايا - ياريت انا عاوز الرد منك وتقريبا انتا شايف طريقة كلامى عاملة ازاى محترمة اوى اوى .............زوبالنسبة للنتيجة اللى انت هتجبها ل نورهان من موقعى فأنا متأسف جدا انا جمدت عضويتك فى الموقع بتاعى ياريت ترد على كلامى دة ............هل احنا اصحاب بما يكفى علشان تاخد عليا بالمنظر دة
نورهان
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ
نورهان

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 1:42 pm

خلاص يا جماعة انا اسفة انتم بتتخانقو بسببى انا انا مش كان قصدى اغلط فى حضرتك يا استاذ خالد والله _وكمان انا اسفة بالنيابة عن زملائى لو اى حد فينا غلط فيك ياريت متزعلش ...............زوبالنسبة لموضوع انى مش عارفة ادخل موقعك دوت حضرتك عندك حل لية
El Prince
عضو جــــامـد
عضو جــــامـد
El Prince

البلد : مصر أم الدنيا
الوظيفة : هما عرضوا عليا بس أنا رفضت

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 4:29 pm

بصى يا Tona بلاش تهرجى معايا عشان مترجعيش تعيطى يعنى المنتدى مش واقف عليكى بالعكس خليه ينضف ثانياً فيه ناس تانية بتشارك غيرى أنا و حضرة المشرفة نور بس أنا عارف و عاذر إن العتب ع النظر ثانياً النتيجة محطوطة بهيئة صور للكشوفات يعنى مش كتابة زى الأول و الصور مكتوب عليها إسم المنتدى يعنى مش هتعرف تسلكها يا أخ بلاك هوك و تعمل فيها برم و تترسم ع البنات اللى هنا وتعمل فيها المنقذ حلال المشاكل ثالثاً للأخت نورهان لو عايزة النتيجة ياريت تشرفينا بالتسجيل ولازم تعرفى إن الفضل ف وضع النتيجة ع النت يرجع بعد توفيق ربنا و فضله لخالد و ياريت تعرفى تفرقى مابين مين بيترسم عليكى أو بيشتغلك ومفيش داعى لذكر أسماء و مابين اللى عايز يخدمك و يساعدك زى خالد بمنتداه اللى فيه كل حاجة..............زشكرا....
tona
عضو جــــامـد
عضو جــــامـد

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 8:28 pm

هههههههههههههههههههههههههه
ايوا يانورهان اعرفى الناس من كلامهم والله مش قادره امسك نفسى من الضحك
Very Happy
ياجدعان اسمعو كلامى والغو اشتراكى اصل انا مش بلاقى فى المنتدى ده غير كوسه وبطاطس والصراحه انا مبحبهمش انا بحب الباميه بس tongue
El Prince
عضو جــــامـد
عضو جــــامـد
El Prince

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 8:36 pm

و ممكن برضه تعرف الناس من زفارة أساميهم و إيه كوسة وبامية إنتا لاقية تاكلى أصلاً
tona
عضو جــــامـد
عضو جــــامـد

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 8:38 pm

لا مش لاقيه اكل يلا ياجدعان لمولى فلوس عشان الاقى اكل Cool
El Prince
عضو جــــامـد
عضو جــــامـد
El Prince

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 11:50 pm

خسارة فيكى tongue
نورهان
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ
نورهان

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالخميس يوليو 10, 2008 9:45 am

مش عارفة انتى بتدلعى كدة لية يا تونة وكل شوية تقولى انا هسيب الموقع طيب لو انتى مشعاوزانا يبقى احنا كمان مشعاوزينك
El Prince
عضو جــــامـد
عضو جــــامـد
El Prince

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالخميس يوليو 10, 2008 6:03 pm

عليا النعمة إنتى مزاجك عالى أوى و كلامك ده صح الصح
ADAM
المــشــرف الـــعـــام
المــشــرف الـــعـــام
ADAM

البلد : فلسطينى عايش بمصر
الوظيفة : ادارة اعمال

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالخميس يوليو 10, 2008 8:27 pm

اهدوا شوية يا جماعة
https://taawen.yoo7.com
El Prince
عضو جــــامـد
عضو جــــامـد
El Prince

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالجمعة يوليو 11, 2008 4:35 am

يا آدم باشا إحنا بس بنقرب وجهات النظر
خالد GAME OVER
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ
خالد GAME OVER

مُساهمةموضوع: رد: خاص بمنتدى الاخ خالد game over   خاص بمنتدى الاخ خالد game over I_icon_minitimeالإثنين يوليو 14, 2008 8:51 pm

اتوجة بطلب عاجل للسيد مدير الموقع السيد ادم لملاحظة مشاركت اعضاؤة الكرام فقد توجة السيد المحترم العضو بلاك هوك بالسب فى احد الاعضاء فى المشاركة السابقة لمشاركتى وقد ذكر بعض الالفاظ مثل (قلة الادب - الرخامة - التعليق على الناس) وكان يقصد بكلامة هذا احد الاعضاء بالمنتدى واحب ان احطر سيادتكم بانى قد قمت بطرد هذا العضو سابقا من الموقع الخاص بى لسؤ سلوكة ولالفاظ السيئة التى يستخدمها فالرجاء اتخاذ الازم تجاهة ووقفة مع الشكر ................خالد مدير موقع www.khaled-gamal.yoo7.com

خاص بمنتدى الاخ خالد game over
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-